BMW 320i / 325i CABRIO KAT

BMW 320i / 325 CABRIO KAT

bmw-325i-cabrio



Čtyřmístný cestovní automobil s motorem v předu a pohonem zadních kol. Výrobce Bayerische Motoren – Werke. AG, 8000 München 40. NSR.

Motor: Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený šestiválec s rozvodem OHC, uložený podélně nad přední nápravou. Hlava válců z hliníkové slitiny, blok motoru litinový. Sedmkrát uložený klikový hřídel. Vačkový hřídel v hlavě válců poháněný ozubeným řemenem. Digitální elektronická regulace vstřiku paliva, zapalování a dalších funkcí Bosch Motronic. Tlakové oběžné mazání s průtokovým čističem oleje. Uzavřená chladicí soustava, větrák s viskózní spojkou. Řízený katalyzátor ve výfuku. Alternátor 12 V – 112 W; akumulátor 12 V – 50 A.h.

Motor 320i:

  • Vrtání a zdvih Ø 80×66 mm
  • Zdvihový objem 1990 cm³
  • Kompresní poměr 8,8:1
  • Nejvyšší výkon 95 kW/6000 / min
  • Největší točivý moment 164 N.m / 4300  1/min

Motor 325i:

  • Vrtání a zdvih Ø 84×75 mm
  • Zdvihový objem 2494 cm³
  • Kompresní poměr 8,8:1
  • Nejvyšší výkon 125 kW / 5800 / min
  • Největší točivý moment 222N.m. / 4300  1/min

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ:

Jednokotoučová suchá spojka. Pětistupňová převodovka s řadicí pákou na podlaze; a) 3,72 – 2,02 – 1,32 – 1,00 – 0,80 – Z 3,45. Stálý převod 4,27:1 b)  3,83 – 2,20 – 1,40 – 1,00 – 0,81 – Z 3,46. Stálý převod 3, 73:1.

Samočinná čtyřstupňová pro oba modely; převodové stupně 2,48 – 1,48 – 1,00 – 0,73 – Z 2,09. Stálý převod a) 4,27:1 b) 3,73:1.

Hnací hřídel kol se stejnoběžnými klouby.

PODVOZEK:

Bezrámová konstrukce.  Všechna kola nezávisle zavěšena – přední na spodních příčných ramenech a vzpěrách McPherson, zadní na suvných ramenech se šikmými osami kývání. Pérování vinutými pružinami, vzadu oddělenými teleskopickými tlumiči; vpředu příčný zkrutný stabilizátor. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, dvookruhové, přední i zadní kotoučové, přední s vnitřním chlazením, zadní s omezovačem brzdného tlaku. Protiblokovací zařízení ABS u typu 325i Cabrio Kat.

Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem v závislosti na otáčkách motoru. Palivová nádrž 62 litrů

Kola z lehké slitiny. Pneu 195 / 65 VR 14



ROZMĚRY A HMOTNOST:

  • Rozchod kol 1407 / 1415 mm
  • Rozvor náprav 2570 mm
  • Vnější rozměry 4325 x 1645 x 1380 mm
  • Světlá výška 125 mm
  • Pohotovostní hmotnost a) 1280 kg,  b) 1310 kg
  • Užitečná hmotnost 400 kg
  • Nejvyšší hmotnost přívěsu brzděného / nebrzděného 1200 / 500 kg

VÝKON:

320i: 

  • Největší rychlost 195 km / hod – 188 km/hod ( automat )
  • Zrychlení 0/100 km / hod za 11,5 s; 13,4 s ( automat )
  • Spotřebu paliva výrobce zatím neudává.

325i

  • Největší rychlost 216 km / hod – 210 km / hod ( automat )
  • Zrychlení 0/100 km / hod za 9,8 s; 10,5 s ( automat )
  • Spotřeba paliva (  90 / 120 km/h, město ) 7,2 / 8,9/ 12,9 l / 100 km; 7,3 / 9,1 / 13,4 l / 100 km ( automat )

Cena v  červnu 1988:   43100 až 50700 DM

 

Hodnocení
Informujte své přátele sdílením

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *