Tatra 11 – (1923)

TATRA 11 – 1923

Výrobce: Tatra, Kopřivnická vozovka, akciová společnost, ČSR

  • Vůz na snímku je majetkem Národního technického muzea v Praze. 
  • První typ automobilu originální tatrovácké koncepce s páteřovým rámem, zadní kyvadlovou polonápravou a vzduchem chlazeným motorem. 
  • K mimořádným vlastnostem tohoto ,,veterána“ našich silnic patří pérování, jež vynikne zejména na špatných vozovkách, nadprůměrná trvanlivost a provozní pohotovost.
  • Plochý dvouválcový motor OHV, 1,1l, 12 koní / 2000 ot/min.
  • Magnetové zapalování.
  • Vícelamelová suchá spojka, čtyřstupňová převodovka.
  • Pérování příčnými listovými péry.
  • Dvojité brzdy, pouze na zadních kolech.
  • Otevřená karoserie typu phaeton.
  • Váha 680 kg.
  • Největší rychlost 70 km/hod.
  • Spotřeba paliva 8 až 10 l/100 km.TATRA 11

 




Hodnocení
Informujte své přátele sdílením

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *