Tatra na Ženevském autosalonu 1968
Nákladní Tatra postavena naším zástupcem ve Švýcarsku na upraveném, zkráceném podvozku T 138 má trambusovou dopředu sklopnou budku, motor mezi řidičem a spolujezdcem dole. Na kovovém rámu budky jsou upevněny laminátové díly karoserie s hliníkovými ozdobami. Prostor pro řidiče je poměrně pohodlně řešen, budka je vytápěna benzínovým topením s vlastní nádržkou.
Na podvozku je oráfování jednoduchou montáží, které bylo na vystaveném voze ještě odlišné – menší průřez vpředu a mohutnější vzadu. Řadou těchto úprav spolu s použitím hliníkové korby snížená vlastní váha tak, že nyní lze s ohledem na švýcarské předpisy, které povolují maximální celkovou váhu jen 16 tun, zvýšit nosnost podle údaje zástupce p. Meiera na 8,5 tuny.