Tatra na Ženevském autosalonu 1968






Nákladní Tatra postavena naším zástupcem ve Švýcarsku na upraveném, zkráceném podvozku T 138 má trambusovou dopředu sklopnou budku, motor mezi řidičem a spolujezdcem dole. Na kovovém rámu budky jsou upevněny laminátové díly karoserie s hliníkovými ozdobami. Prostor pro řidiče je poměrně pohodlně řešen, budka je vytápěna benzínovým topením s vlastní nádržkou. 

Na podvozku je oráfování jednoduchou montáží, které bylo na vystaveném voze  ještě odlišné – menší průřez vpředu a mohutnější vzadu. Řadou těchto úprav spolu s použitím hliníkové korby snížená vlastní váha tak, že nyní lze s ohledem na švýcarské předpisy, které povolují maximální celkovou váhu jen 16 tun, zvýšit nosnost podle údaje zástupce p. Meiera na 8,5 tuny. 



Hodnocení
Informujte své přátele sdílením

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *