KrátceRetro svět

Tatra na Ženevském autosalonu 1968






Nákladní Tatra postavena naším zástupcem ve Švýcarsku na upraveném, zkráceném podvozku T 138 má trambusovou dopředu sklopnou budku, motor mezi řidičem a spolujezdcem dole. Na kovovém rámu budky jsou upevněny laminátové díly karoserie s hliníkovými ozdobami. Prostor pro řidiče je poměrně pohodlně řešen, budka je vytápěna benzínovým topením s vlastní nádržkou. 

Na podvozku je oráfování jednoduchou montáží, které bylo na vystaveném voze  ještě odlišné – menší průřez vpředu a mohutnější vzadu. Řadou těchto úprav spolu s použitím hliníkové korby snížená vlastní váha tak, že nyní lze s ohledem na švýcarské předpisy, které povolují maximální celkovou váhu jen 16 tun, zvýšit nosnost podle údaje zástupce p. Meiera na 8,5 tuny. 



Hodnocení
Sdílením pomůžeš šířit pravdu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *