Tatra vítězí
V Příbrami se jel 6. května již třetí ročník autokrosu. Na rychlé náročné trati byli diváci svědky dramatických soubojů a bohužel i několika havárií. Není jistě náhodou, že ošklivá havárie Norberta Ráčka se odehrála na umělém skoku, tedy ve stejném místě, kde se vloni zranil Soukup.
Ve třídě do 1000 cm³ se o přední místa bojovalo celý závod. Počáteční nástup Landy a Kotka brzy zlikvidovali Povondra s Křesťanem. Nevedlo se Maťátkovi, který měl potíže s motorem. Vítězem se stal Povondra, druhý byl Křesťan a třetí ing. Landa, všichni s motory Wartburg a pohonem čtyř kol.
V silnější třídě, přes 1000 cm³ se prvé zatáčce po startu děly věci, které se v poslední době dostávají až za hranice sportovní regulérnosti. Málokdo odtamtud vyjel se zcela zdravým autem. Od prvního kola až do cíle vedl Král s Bahhírou nově opatřenou motorem Tatra, druhý skončil zkušený Šůcha, který místo motoru Škoda namontoval Žiguli a třetí byl Marha, opět s motorem Tatra. Kopřivnické motory zdá se, přicházejí do módy a jsou takřka jediným prostředkem jak čelit mohutnému nástupu motoru Žiguli.
Psalo se v roce 197