Nová ŠKODA pro Čínu – první skici městského SUV



  • ŠKODA v Číně zveřejnila první skici nového městského SUV vyvinutého speciálně pro čínské zákazníky
  • Po modelech KODIAQ a KAROQ nyní přijíždí v pořadí třetí SUV značky ŠKODA pro čínský trh
  • Premiéra městského SUV na autosalonu v Pekingu

ŠKODA zveřejnila první designové skici nového městského SUV. Nový model byl speciálně navržen vyvinut dle požadavků čínských zákazníků. Po vozech ŠKODA KODIAQ a ŠKODA KAROQ je nové městské SUV třetím členem rodiny SUV pro čínský trh. Model bude poprvé představen krátce před autosalonem v Pekingu.

SUV-ofenzíva značky ŠKODA s modely KODIAQ a KAROQ běží na plné obrátky. ŠKODA nyní přenáší svůj expresivní designový jazyk do nového městského SUV pro čínský trh a zvýrazňuje tak emocionální sílu značky. Krystalické designové prvky, které jsou společné všem SUV značky ŠKODA, odrážejí robustní vzhled modelu a zároveň zdůrazňují jeho elegantní detaily a prvotřídní kvalitu.

Mřížka chladiče a světlomety tvoří v přední části vozu
jednotnou linii. Robustní design zvýrazňují také plastové
designové elementy v oblasti prahů, přecházející v lemy
blatníků

Jedním z vrcholů letošního autosalonu Auto China 2018 v Pekingu bude premiéra nového městského SUV. ŠKODA přizpůsobila nové městské SUV požadavkům čínských zákazníků. Jak je patrné ze skic, mřížka chladiče a světlomety tvoří v přední části vozu jednotnou linii. Robustní design zvýrazňují také plastové designové elementy v oblasti prahů, přecházející v lemy blatníků. Dávají tak vyniknout designu kol. Zadní skupinové svítilny se pyšní typickým krystalickým designem.

Nový čínský model byl speciálně vyvinut dle požadavků čínských zákazníků.

Důležitou roli v růstu značky ŠKODA hraje SUV-strategie. Na čínském trhu představuje podíl SUV na celkovém prodeji značky ŠKODA v prvním čtvrtletí více než 30 %. Čína je největším trhem značky ŠKODA, který přispívá více než čtvrtinou k celosvětovému počtu vozidel dodaných zákazníkům. V loňském roce zvýšila ŠKODA počet dodávek vozidel v Číně o 2,5 % na 325 tisíc kusů. Rok 2017 je také nejúspěšnějším rokem v historii značky ŠKODA na čínském trhu od jejího opětovného vstupu v roce 2007.


Základní kámen pro budoucí profitabilní růst značky ŠKODA v Číně byl položen 30. března 2016, kdy zástupci Volkswagenu, SAIC Motor Corporation Limited a ŠKODA AUTO podepsali memorandum o porozumění. Dohoda, podepsaná při státní návštěvě čínského prezidenta Si Ťin-pchinga v České republice, obsahuje investiční pětiletý plán ve výši přes dvě miliardy EUR. Cílem je rozšíření modelových řad, například o několik SUV a vozy s alternativními pohony.

zdroj. Škoda-auto

Hodnocení
Informujte své přátele sdílením

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.